niedziela, 24 stycznia 2016

Nowy klub...

Witajcie...
Jak już pewnie wiecie z tytułu posta mam nowy klub. Nie doszłam lecz stworzyłam. Było mi bardzo trudno odejść z FBN♥ ale uzgodniłyśmy z Victorią, że kiedy mi się nie uda bd mogła powrócić do klubu♥

Stworzyłam klub pod nazwą: Clown Donkeys Club co znaczy Klaunowe Osły xdd  Nazwa bardzo śmieszna xdd Klaun +osioł = dobra zabawa xdd Nie będę teraz dużo mówić o CDC ponieważ bd strona na blogu poświęcona CDC :)
Więc teraz się z wami żegnam♥
PS:  Pozdrawiam cieplutko cały klub FBN♥

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że jednak Twój klub utrzyma się długo. :3
    Jak fbn się rozpadnie i nie będzie Twojego klubu i klubu Mosta to dołączymy razem do Ct. ;3
    Wgl ostatnio ja mam takie zamieszanie z klubami. :_:
    Jeden ma do mnie pretensje i pisze o tym do innych, a do mnie nie, bo sie ten klub boi. :')
    Musimy pogadać na fcb lub sosie. ;3

    OdpowiedzUsuń