środa, 23 marca 2016

Powoli wracam...

Witajcie po przerwie :)
Dzisiaj kupiłam SR i weszłam na sso. Ku mojemu zdziwieniu tęskniłam za wirtualnymi jazdami konnymi. Jeden minus mojej dwu miesięcznej nieobecności- czerwona buzia moich koni i ich karmienie xdd  Na początku trudno mi było jeździć bo cały czas się waliłam xd Dziś wracam, ale powoli. Mam szkołe, muszę się uczyć. Co prawda mam teraz przerwę świąteczną, ale i tak mam prace domową xdd Przychodzę do was z kolejnym wpisem " Twój dziennik mówi Ci..." , a brzmi ono tak:
"Gdy masz podjąć jakąś decyzję, zadaj sobie pytanie: Która droga bardziej sprzyja życiu"
Ten cytat  trochę opisuję mnie. Musiałam podjąć trudną decyzję o przerwie, ale podjęłam dobrą decyzję. Odpoczęłam, co bardzo mi się przydało. Pamiętam jak odchodziłam i pisałam posta na blogu. Było wtedy bodajże 5000 coś wyś. dziś wchodzę i jest 6300 coś! Naprawdę mnie to zaskoczyło. Dziękuje wam, że mnie czytacie, ale moglibyście od czasu do czasu napisać jakiś komentarz xdd 
Na dziś już kończę. Jeszcze raz dziękuje i zapraszam na mój kanał : Sonia An  (Sonia- Zosia, An- Anna= małe wyjaśnienie xd)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz