poniedziałek, 21 września 2015

Nowe zadania to poprostu magiaXD ♥

Witajcie♥

Jak napisało nam star stable na stronie jest nowe zadanie z...  właśnie z kim... z Isebell Figg magikiem ulicznym ^^ Zadanie zaczyna się pozornie. Wjeżdżamy do nowego fort pinta ( jest cudny^^) i szukamy Isebell Figg, przynajmniej ja szukałam, ale nigdzie jej nie było. Zobaczyłam że mam jakieś zadanie z Jamsem.  I co się okazało że to od niego zaczyna się zadanie. A ja myślałam że od Isebell XD Macie zdjęcia z zadanka ^^

Szłam po rozrzuconych owocach i zobaczyłam... małpkę?!

Goniłam małpkę XD to było śmieszne XD

W między czasie zmieniłam kolor włosów ^^

sztuczka z kartami ...

Wiązałam line...

rozstawiłam beczki...

... aż zadanie musiałam dokączyć następnego dnia

Więc poszłam na cs kucyków. zajęłam 10 miejsce ;)

Następnego dnia zaczął się pokaz. Sztuczka z kartami...

... i wystrzelenie... o bosz zapomniałam co to jest XD
Po tym wystrzeleniu... czegoś XD... Isebell się spakowała i wyjechala.

Zadania bardzo mi się podobały a wam?

/kaktus♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz