niedziela, 6 września 2015

Nowy wygląd♥

Witajcie kochani♥

Jak już pewnie zauważyliście mamy całkowicie nowy wygląd bloga ^^ A czemu? Bo tamten mi się znudził XD Postanowiłam że bd zmieniać wygląd bloga z porą roku. Jak bd zima bd zimowy szablon ;) Fajny pomysł?

Założyłam wczoraj nowy klub Wealthy Jokers Fellowship [ Drużyna Bogatych Jokerów ] i mam też nowego bloxa poświęconego klubowi ^^ blog klubu♥ i stronkę również. Pewnie się zapytacie: czemu usunęłam Water Mustangs? Otóż dlatego że po moim 2 tygodniowym nie byciu na sso w klubie zostały tylko 3 osoby z 15 -.- kiedy to zobaczyłam zachciało mi się płakać, bo przecież ja nic złego nie zrobiłam. NW co przez te dwa tygodnie mogło się zdarzyć ale już mnie to nie interesuje. Klub usunięty :(

A tak się tylko zapytam^^ Jak wam minął pierwszy tydzień w szkole? Mnie bardzo dobrze. Dostałam 4+ z Angielskiego ^^ Przez to że powróciła szkoła, bd teraz mało wchodzić na sso. Wiecie nauka, sprawdziany, kartkówki... Muszę znaleźć czas na naukę i granie. Oczywiście jak bd taka możliwość bd wchodzić o 19 na spotkania z klubem♥ Muszę jeszcze odrabiać lekcje XD Więc tego czasu wolnego bd mało ale każdą wolną chwile bd spędzać z wami na sso ♥ A już w poniedziałek 2 możliwe kartkówki z polskiego i angielskiego XD

Jak już jestem w 2 klasie gimnazjum to muszę przygotować się do bierzmowania. Przez cały rok chodzić do kościoła itp.Imię które sobie wybrałam: Blanka. Śliczne prawda ^^ Zofia Anna Blanka XD

Jejciu ale się rozpisałam XD Nigdy tyle nie pisałam XD Nw co jeszcze napisać *.* 

Powodzenia w szkole. Dobrych ocenek, by nauczyciele nie byli tacy surowi XD i zapału na ten rok♥

Wasza Kat♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz