wtorek, 24 listopada 2015

Nowy serwer polski?

Witajcie XD

Jak wam mija dzień? Złapaliście jakieś oceny w szkole??  Ja 3-,3- i 1+ z matmy XD Moje pierwsze trójki z matmy( to była poprawa) Wiecie już że star stable  stworzyło nowy serwer pod nazwą EmeraldForest. Przenosicie się na "lasek"  czy może zostajecie na miodku lub ciachu? Ja się przeniosłam na miodek i powiem  szczerze, że ciesze się że tam się przeniosłam. Odeszłam od MRC i stworzyłam nowy klub, którego tam szybko nie usunę, jak reszte moich klubów XD Klub nazywa się MAGIC FROGS CLUB- Magiczne Żaby ^^  Zamierzam dziś stworzyć stronę na fb i naszą grupę :)  Napiszę jeszcze posta o MFC ^^  Nasz nowy serwer wygląda tak:

Szczerze, spodziewałam się  serwera z nazwą jedzenia XDD  A tu proszę - lasek XD

Piszcie w komentarzach co mam zmienić na blogu i  woglę  ;)
/kaktusXD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz