sobota, 28 listopada 2015

Zimowy blog?Pomysły na posty?...

Witajcie moi drodzy ^^
Jak już pewnie zauważyliście  zmieniłam troszkę wygląd bloga- ustawienie, tło... wszystko zimowe. Mam w planach zrobić sesję zdjęciową pt.: sso-wa zima XD  By to zrobić potrzebuje... śniegu :/ Mam nadzieje, że dodadzą go w tym tygodniu. Bd mogła już zacząć robić sesje.
A tak z innej beczki ... wiecie już co chcecie na święta? Ja mam 16 prezentów XD  Dziś była u mnie koleżanka na noc - super się bawiłyśmy -grałyśmy w Tomb Raidera 2013, oglądałyśmy film, grałyśmy na xbox 360: taniec i sport.  Więc robiłyśmy mnóstwo rzeczy XD ( jak przeczytasz tego posta to POZDRAWIAM :* ) No... przeszłam na miodek i stworzyłam nowy klub Magic Frogs Club-Magiczne Żaby ^^ W sumie bardzo się ciesze, że przeszłam na miodek. Uciekłam od dawnych spraw  związanych z moją byłą kol ( na sso ) , klubami i... i wogle :/
Teraz bd miała mniej czasu na sso i na blogowanie :/ Moje oceny są tragiczne. Chce chodzić na dodatkową chemie i na hiszpański z nadzieją że to jakoś pomoże. Oczywiście nie zapomnę się też uczyć, odrabiać lekcji i takie tam XD Więc od razu informuje mój klub i was, czytających tego blog, że możecie mnie już tak często nie widzieć na sso jak kiedyś. Co tu jeszcze napisać? Może napisze moje plany związane z blogowaniem:
-sesja zdjęciowa-zima
-sesja zdjęciowa-święta
- opowiadania związane z sso ( bd to takie opowiadania z których kiedyś chciałam zrobić film, ale mój program nie chce zapisać całego, już stworzonego filmiku, więc wszystkie moje pomysły zamiast na YT to na bloga a co tam XD
- posty ze spotkań MFC
No to tyle moich pomysłów. Jeżeli coś jeszcze wymyśle to napisze. A jeżeli wy macie jakieś pomysły, proszę podzielcie się nimi w komentarzu.

No to tyle. Papatki ♥
/kaktusXD

1 komentarz:

  1. jesteś, ale... zmieniłaś się :( pogadamy o tym kiedy się spotkamy

    OdpowiedzUsuń