czwartek, 21 kwietnia 2016

Półwysep Południowego Kopyta!

Witajcie kochani ♥

Jak pewnie już wiecie, zespół Star Stable dodało w tą środę nowy teren ^^ Naprawdę byłam zdziwiona, ale i szczęśliwa ^^  Mimo że nowy teren jest ubogi (jest jedna farma i latarnia) ma swój urok. Te wielkie pola, dzikie konie, które udało mi się zobaczyć, tajemniczy krąg, na którego mówię Stonehenge, bo strasznie mi go przypomina i to rozrośnięte drzewo w tym kręgu. Mam taką swoją teorię, że to drzewo jest kolejnym "hiperłączem"  tych  Magicznych Drzew Aideen. Ale to tylko taka teoria xdd  Ten teren jest od 7 poziomu.
Taki krótki post przedstawiający Półwysep Południowego Kopyta.
Cześć :*

2 komentarze:

  1. Mi tam teren całkiem przypasował, głównie ze względu na te skały których ułożenie przypomina nieco angielskie Stonehenge. Minusem jednak pozostaje fakt, że cały ten OGROMNY teren (bo umówmy się, jest on większy od KRAIN dla początkujących bez SR) jest praktycznie pusty. Jedna wioska i kilka sklepów nie zrekompensuje pustki otaczającej to miejsce. Mam nadzieję że z czasem coś tu dodadzą bo ja w czymś takim nie wytrzymam.
    Dużym plusem jest także soundtrack. Jest tak genialny! Przypomina mi nieco Meridę Waleczną i generalnie stare, legendarne pieśni wikingów. Ohh, gdyby tylko jacyś się tam znaleźli, byłoby genialnie! <3

    Poza tym Twój blog jest bardzo ładny i przejrzysty, więc zostaje na dłużej:)
    ♥MÓJ BLOG O SSO-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Są dwie rzeczy w których się zgadzamy xdd
    1. Skały= Stonehenge. Również mi to strasznie przypomina Stonehenge xdd
    2. Soundtrack= Medira Waleczna. Kiedy usłyszałam tę melodię przypomniało mi się jak grałam w Medirę Waleczną xdd Naprawdę fajnie by było, gdyby pojawili się jacyś wikingowie xdd <3

    Dziękuje, że podoba Ci się mój blog. Staram się, by był w jak najlepszym stanie :*
    PS: Niestety nie mogę wejść na link twojego bloga, a z chęcią bym go zobaczyła. Gdybyś mogła napisz go jeszcze raz :*

    OdpowiedzUsuń