niedziela, 17 kwietnia 2016

Spotkanie Star Stable w Polsce!

Witajcie po kolejnej przerwie xdd
Dziś przychodzę do was z moją opinią o spotkaniu w Wawie :) Tak, byłam xdd nawet się nie spodziewałam, że pojadę.Ale jednak xdd Do Wawy jechałam pociągiem z moją mamą, siostrą i moją BFF♥
Na spotkaniu było sporo osób ( a jak miało nie być xdd ) Pani Ola opowiadała nam jak wygląda dzień w biurze, a potem było losowanie. Moja BFF wygrała limitowaną bluzę z roku 2015. Nawet się nie spodziewała, że wygra xd A wszyscy pozostali, co nic nie wygrali, dostali worki Star Stable. A potem były autografy, zdjęcia, poznawanie się, ale mnie już na tym nie było, ponieważ musiałam iść na pociąg.
Tak kończy się moja przygoda w Wawie xdd
 I jeszcze każdy dostawał darmowy kod na 14 dni sr i 200 sc ^^
Ps: Zapraszam na mój kanał Yt: Sonia An

1 komentarz: