piątek, 23 października 2015

Aktualizacja 21/10/2015

Witajcie Star Stablowicze XD

Wiem, znowu późno dodaje aktualizacje z tej środy, ale nie miałam czasu :( W środę, od razu po szkole,  musiałam się uczyć do sprawdzianu z matematyki i chemii. To dla mnie naprawdę trudne przedmioty i siedziałam nad książkami do 22 :/ ... Pewnie was zanudzam moim życiem XD Przejdźmy do aktualizacji ^^


Nowe maści Shire!
Stajnia na Wyspie Padok (obok Lisy) wzbogaciła się o trzy nowe kolory Shire.

Piękne nowe Shire!
Piękne nowe Shire!

Pojedź na Wyspę Padok, aby zobaczyć trójkę nowych, uroczych gigantów… Czekają na spotkanie z Tobą!

Nowe dekoracje dla Twojego konia
Czas złapać autobus do centrum handlowego, gdzie znajdziecie nowe dekoracje dla swoich przyjaciół ze stajni. Nie zapomnijcie też, że czwartkowe popołudnia to szansa za zobaczenie niesamowitego Raptora w akacji!

Targ koni
Targ koni jest otwarty w Forcie Pinta, a Eddie i Ferdinand czekają na Twoje odwiedziny.


No więc tak ... nie kupuje nowego shire ponieważ mam kasztanka ale gdybym kupowała to wybrałabym szarego - jest boski ♥  Rozwiązałam klub natural Scorpions i postanowiłam że już nie bd zakładać nowych klubów chyba że w dalekiej przyszłości. Dołączyłam do Mega Raider Club. Klub jest super, ale muszę się jeszcze przyzwyczaić, że to nie ja tam rządzę XD

/kaktusXD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz