sobota, 24 października 2015

Tajemnicze posągi - co mogą oznaczać?

Witajcie w poście sobotnim ^^

Szukałam coś fajnego, co mogłabym wstawić na bloga. Natknęłam się na blog Amelii Sleepycake ( blog Amelii ) i przeczytałam jej posta o pewnych posągach . Przeczytajcie ♥

Dzisiaj jeżdżąc sobie po Valedale, zobaczyłam pewien posąg. Dość podobny do tego w Miasteczku Srebrnej Polany. Ten w Srebrnej zobaczyłam już dawno, ale pomyślałam że to zwykły posąg i nic nie oznacza. Jednak kiedy zobaczyłam taki sam w Valedale, zaczęła mnie ta sprawa nurtować.
Oto te posągi:
Co widać na tych posągach? Hm, ja widzę jakąś dziewczynę która próbuje przytrzymać (?) dwa orły, bądź jastrzębie. W sumie to ta dziewczyna wygląda jak Elizabeth. Ma podobnie szytą suknię no i mieszka w Valedale, gdzie stoi jeden z posągów. Porównajmy..
 Jak dwie krople wody to one nie są. Właściwie, to tylko suknie mają podobne. A może to Elizabeth, tylko podczas młodości? Załóżmy, że to ona. Jednak co orły mają do całej historii Star Stable?
Zagięli mnie tu. Niestety. Pomińmy te nieszczęsne orły. Po co tak właściwie są te posągi? Może to jakiś znak druidów? A może to coś związane z Garnokiem lub Dark Core?
Nie mam pojęcia. A może te posągi są czymś w rodzaju ''ukrytego monitoringu''? W sensie, że Dark Core postawiło dawno temu te posągi po to, by nieustannie monitorować to, co się dzieje w tych obszarach gdzie stoją te posągi. Nie wiem dlaczego taki ''monitoring'' miałby stać w Srebrnej Polanie, ale w Valedale - wiem. Valedale jest ogólnie miejscem podejrzanym, miejscem druidów. Dzięki temu monitoringowi, Dark Core wiedziałoby, czy druidzi coś szykują w ich stronę. Co o tym myślicie?
 Ale z tym monitoringiem to taka słaba teoria wyszła. Moim zdaniem te posągi są:
  • Albo zwykłymi, ozdobnymi posągami
  • Albo jakimiś figurami które mają swoje znaczenie dla druidów
 Jakie znaczenie? To tak samo jak z tymi wrotami do podziemi. Niby zwykłe wrota, ale jest ich więcej i tworzą symbol gwiazdy. Tak samo może być z tymi posągami, może jest ich więcej w Jorvik? Może są jakieś na zamkniętych obszarach? Spróbuję jeszcze raz spróbować odgadnąć, co oznaczają te orły...Hehe, rozpiszę jak w matmie. :D
Orzeł - ptak, drapieżnik
Skrzydła symbolizują - życie, śmierć, męskość, Ducha Świętego, uduchowienie, rozmyślanie, wiedzę, działanie, pośpiech, ruch, światło, wyobraźnię, oświecenie, szybkość, ulgę, uniesienie, aspiracje, zapał, ambicję, autorytet, bogactwo, majątek, obronę, opiekę, miłość, pieśń, noc, sławę, niepokój, mijanie czasu, chwile, nieszczęście
Ha! Jorvik - życie, Anne - śmierć, Linda - wiedza (no co tak mi się skojarzyło xd), światło - to, z czego Jorvik powstało, konie - szybkość, my (nasza postać) - ochrona, pieśń - harfa, na której grała Lisa podczas questów ze Starshine, nieszczęście - obecny stan wyspy, czyli ogromna władza Garnoka i Dark Core.
Żeby nie było, to te cechy skrzydeł są bardzo bliskie SSO. Czyli co mogą oznaczać orły? Wyspę, ludzi. Ooooooooooooo (widzę, że zaczyna mi odwalać :/)! Juuż wieem! Jeden orzeł to wyspa, a drugi to ludzie. xD A ta dziewczyna to może Katja lub Jessica, która po prostu ''szarpie'' dwa orły, czyli wyspę i ludzi. Szarpie, przytrzymuje itp. Wof, ale się wtajemniczyłam w tę teorię...
Aha, cała ta teoria to moje wypociny. :') 



Jak wam się podoba ta historia? W sumie  nie pamiętam, kiedy widziałam takie posągi XD Zaraz wchodzę na sso i jade ich szukać ;)

/kaktusXD

PS: Wstawię dziś kolejnego posta o jesieni  ;)

1 komentarz:

  1. Hmm.. Myślę że to coś związane z zadaniami z 6-7lvl? Jak mieliśmy zrobić zadania z tym zdjęciem Pana Sandsa..

    OdpowiedzUsuń