sobota, 24 października 2015

Post Jesienny ♥

Witam w poście jesiennym ^^

Ten post jest inspirowany nasza piękną polską jesienią ♥ Zadam was jedno pytanie na początek ... Lubisz jesień? Ja uwielbiam^^  To mija ulubiona pora roku. Te piękne kolory i ... halloween ^^ ja na halloween ide na urodziny koleżanki ^^ Wstawię zdjęcia jak wyglądałam♥ Ale to dopiero za tydzień ^^ Zapraszam do czytania posta ... XD








Kto nie lubi jesieni? Chyba wszyscy ją kochają ^^ Ja należę do ich grona.  na początek wierszyk :



Napisałam w poprzednim poście, że wstawię zdjęcia jesienne z SSO. Teraz to zrobie ^^







Dwa piękne ujęcia mojego Shire♥




" Woda, życiodajna woda! " XD




Ktoś mnie sfotografował. Czy to paparazzi? XD




" Lubie mieć robione zdjęcia ♥"






A teraz dla odmiany, ja z shire♥ ( pewnie zauważyliście , że mam inne włosy XD)




I ... SKOK!



Jestem panią świata XD


Jesień jest cool XD

Muszę ładnie wyjść na zdjęciu ^^


No to tyle mojej Jesiennej Sesji ^^ Podobała się?

No więc ja już kończe. Mam Nadzieje że wam się podobał taki post. Więc zrobie taki też na Zimę ^^





/kaktusXD






2 komentarze:

  1. Masz super bloga! :)
    Może wpadniesz na mojego i zaobserwujesz
    http://starstable-ilvy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. To bardzo miło usłyszeć że ktoś docenia moją prace. Oczywiście zajrzę na twojego bloga ♥

      Usuń