czwartek, 31 grudnia 2015

Jak ten czas szybko leci...

Pewnie każdy z nas chciałby zatrzymać czas. Byśmy stanęli w miejscu i przypomnieli sobie wspaniałe chwile w 2015 roku. O północy 2015 rok zniknie i nastanie 2016.  Miałam kilka chwil które chciałabym zatrzymać... ale miałam również chwile załamki, rozpaczy które chciałam zacząć od nowa. Być może powiedziałam coś nie tak jak chciałam i wyszło bagno :/ Ale teraz wiem, że te chwile mnie czegoś uczą. Uczą mnie tego bym nie popełniła takiego drugiego błędu. Przez tą moją krótką wypowiedź, chciałam tylko powiedzieć " Żegnaj, żegnaj 2015 roku, niech wszystko co mnie spotkało zostanie w mym sercu. Czas przywitać 2016 rok i myśleć o przyszłości " 

Tak w skrócie :)  Ten rok był dla mnie przygodą. Zaczęłam grać w Star Stable, zaczęłam pisać bloga i nagrywać na YT.  W SSO mam już prawie 18 lvl. Bloga ma już prawie 5000 wyświetleń i kanał YT 17 subskrypcji. Dziękuje wam za to wszystko, za te komentarze na blogu, wyświetlenia i subskrypcje. Dziękuje również mojemu kochanemu klubowi Friday Brothers Nation^^ Dzisiejszy rajd z wami bd nie zapomniany^^  Dziękuje również Victorii Sungirl, mojej przyjaciółki z sso, za lidera w FBN i za naszą przyjaźń oczywiście♥♥ To dla mnie wiele znaczy^^ Nawet nie wiesz jak się zabrałam do pracy kiedy mnie zaprosiłaś do klubu xdd  Myślałam tylko o klubie xdd  Więc dziękuje ci za to wszystko♥♥

Dziękuje wszystkim za ten wspaniały rok♥
Tak się składa, że dziś obchodze moje 15 urodzinki Xd więc również z FBN bd świętować♥
/kaktusXD

2 komentarze:

  1. No weź. >.<
    Przez Cb się aż popłakałam. :'D
    Życzę Ci również fajnych urodzin i szczęśliwego nowego roku. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się popłakałam kiedy to pisałam xdd

    OdpowiedzUsuń