sobota, 12 grudnia 2015

Sso-wa Zima XD

Witajcie♥
Długo musieliście czekać, ale już dłużej nie musicie ^^ Zapraszam na Zimowy Post :)

Zima...
czym ona dla nas jest? Trudno odpowiedzieć na te pytanie. Dla każdego ona oznacza coś zupełnie innego. Dla mnie suchymi rękami, świętami, sylwestrem i urodzinami.  Przeczytajcie wierszyk mojego autorstwa, krótki i może amatorski, ale mnie się podoba ^^ 
Zimowy puch przykrył drzewka znów
Już Mikołaj w swych saniach słyszy dzwoneczków słów
Już przy wigilijnym stole słychać kolędy
Dzieci chcą otwierać prezenty
Mam nadzieje, że wierszyk wam się podobał ^^ A teraz przejdźmy do sesji zimowej^^
 Bluekiss pozuje ^^

No to jedziem :)

Juhu Zima!!! :D
Bluekiss się ukrywa XD

JEJ!


I co? Smakuje lizak?
Jam XD

Święty Mikołaj :)
I znowu^^
Śnieżne pola^^




Zimowy wyścig ^^

Jedzenie na zimnoXD



No to tyle zimowego posta ^^ Mam nadzieje że wam się spodobało i oczekujcie Sylwestrowego posta^^
/kaktusXD











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz