środa, 9 grudnia 2015

Mysterious Life of Agatha cz.1



Mysterious Life of Agatha
Pierwszy post

   Cześć! Nazywam się Agata i mam 15  lat. Mieszkam w Jadłowym Gaju. Od czego tu zacząć? Może napiszę dlaczego zaczęłam pisać tego bloga. Otóż tak… kocham pisać. Marzę by w przyszłości zostać pisarką.  Uwielbiam też czytać książki, za gazetami nie przepadam XD Lubię pisać wiersze i opowiadania. Założyłam tego bloga dlatego, że chciałabym mieć taki wirtualny pamiętnik XD  Będę pisać o rzeczach które mi się przytrafiły i wogle. Mam nadzieje, że mój blog będzie się wam podobał i z chęcią będziecie go czytać^^ Będę się podpisywać /Aguś Kolejny post już wkrótce!
/Aguś

   Agata zapisała post i wstawiła go na bloga ( Jej blog nazywał się „ Tajemnicze życie Agaty” ) Zamknęła komputer i wstała.
   Miała rude włosy, które wręcz kochała i nie zmieniłaby ich nawet, gdyby jej kazano. Rude włosy dopełniały zielone oczy. Ubrana była w niebieski T-Shirt z napisem „Love Life”, granatowe spodnie i czarne trampki.
   Wyszła z pokoju i kierowała się w stronę kuchni.  Jak tylko otworzyła lodówkę, szukając coś do jedzenia, zaczął dzwonić telefon. Do telefonu podeszła mama, chociaż Aga była bliżej.  Słyszała tylko szmery przez słuchawkę.  Po pewnej chwili mama odłożyła słuchawkę i skierowała wzrok na Agę. Agacie stanęło serce, bo nie zawsze jej mam patrzyła na nią takim wzrokiem, chyba że zrobiła coś złego. 
- Dzwoniła babcia …
- Po co dzwoniła?
- Chce nas zaprosić na święta do Epony.
- I co zgodziłaś się?
- Ym…
- Zgodziłaś się prawda? Powiedz, że się zgodziłaś!
- Ymmmm… Zgodziłam się!
- Jej! Kiedy wyjeżdżamy i o której?
- Jutro o 9:00 mamy samolot. Więc się już pakuj.
- Tak już ide! Mamo?
- Tak?
- Dziękuje! To jest najlepszy prezent świąteczny. Kocham Cię- Agata przytuliła mamę
- Ja też cie kocham córciu, a teraz idź się pakować, bo nie zdążymy.
- Tak, tak już ide.

   Agata wbiegła do swojego pokoju. Wyjęła z szafy wszystkie ubrania jakie miała, buty, laptopa […] i już była gotowa. Poszła do łazienki się umyć i zająć się sobą. Po godzinie wyszła z łazienki i położyła się spać, cały czas pragnąc by znaleźć się już u babciu. 

 

3 komentarze: