sobota, 19 grudnia 2015

Nadrabianie zaległości :)

Witajcie  po małej nie obecności xdd

Nie miałam czasu pisać postów. Przez cały  tydzień miałam sprawdziany i z niecierpliwością czekam na święta^^ Naprawde to już za 5 dni, nie licząc soboty :) Doszłam do super klubu Friday Brothers Nation :) Co prawda jest mało członków, ale staram się jak tylko mogę by pomóc właścicielce ^^ Jeżeli wejdziecie na mój kanał bd tam pierwszy filmik o klubie :) Kiedyś napisze posta o klubie a teraz czas na małe zaległości ^^

Pierwsza sprawa...
AKTUALIZACJA

dodali:
- nowe ubrania w JCP
- zadania u dozorcy w JCP
- dalsza część świąt w SP
- Eddie i Ferdinand otworzyli targ w FP
- Prowadzenie konia( które wykupiłam^^)
- wiadomość, że za tydzień (23.12.15 roku) bd kontynuacja głównej historii. Wymagania przedstawiłam w poprzednim poście.

Druga sprawa...

KALENDARZ ADWENTOWY

Dziś dali nam możliwość powieszenia na naszych choinkach bombki sso-owej :) I szczególnie podoba się fioletowa^^

No ta na dziś koniec posta^^  Zaglądajcie na mój kanał i komentujcie :)
/kaktusXD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz