wtorek, 21 lipca 2015

Spotkanie jeźdźca Mroku XD

Siemanko♥

Dziś miałam zadanie od Alex  bym stanęła  i poobserwowała wybrzeże w DZW[  koło Jaspera  jest wybrzeże]

I  zobaczcie  co  zobaczyłam...
Jeźdźca  Mroku, czyli Sabina, albo Sabrina[ tego nie pamiętam ;/]
ktoś przywiózł mu konia  Jastina. Ale po co?
Śledziłam go aż do...
Północnej Żelaznej Bramy[chyba]  Jeździec Mroku  tam wszedł,ale po co albo do  kogo?
Pojechał do  wiedźmy Pi , która była  żoną Klausa. ale stała się zła i rozstali się :/

kiedy chciałam z nią pogadać, zamieniłam mnie i Westkiss...
... w to!!     [ nie chce mi się wziąść  kolejna linijka XD  Wasza Kat♥]

6 komentarzy:

  1. Ja nie mam wogule gdzięzakończyć zadanie, temten pojechał, brama się zamknęła i nic nawet zielonej kropki na mapie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę w ogóle przejść bo mnie wilki atakują

    OdpowiedzUsuń
  3. i mnie też wilki atakują :(

    OdpowiedzUsuń