niedziela, 12 lipca 2015

Zadanka z Butterfly♥

Siemanko♥

Dziś mam dla was zdjęcia z moich zadań ;)

Jeżeli bd pamiętać o co w nich chodziło to napisze, a jeżeli nie to się niegniewajcie♥
 
To jest zadanie jak temu Panu u góry[ nie pamietam jak się pisze jego nazwisko XD ]  trzeba dać jakąś kartkę [od Radnego] chyba tam coś było że za oszustwa ;)   no i potem on się rozgniewa i  wyjedzie.  ślad po nim zaginął XD
 
kobieta pracująca XD   musiałam wtedy wykuć klucz do DZW ;)  u Kowala
 A teraz  to najnowsze zadanie ♥ [dużo,dużo zdjęć XD]

rozmowa z Marleyem i Carneyem o  Butterfly
Źli panowie XD i na dodatek brzydcy XD
Prawdziwy koń baranowej
batterfly 2[ to nie ten prawdziwy]  zagrodził im droge ucieczki...
... i walnęli  w drzewo XD
Butterfly 2  spotyka swego właściciela, ale staje w mojej obronie ♥
i dostaliśmy NEW sukienkę.  wręcz piękną ♥

Mam nadzieje że post wam się spodobał♥

A i jeszcze na dokładkę:


Zdjęcie moje z kol z klubu♥ Mandy♥♥  nie zwracajcie uwagi na moje włosy, zmieniałam twarz i brakowalo sc ;)


No to tyle♥
Wasza Kat♥

6 komentarzy: