poniedziałek, 13 lipca 2015

Szybka teoria: Kamienie Runiczne

Siemanko♥

 
Na temat kamieni Runicznych ♥
 
Zapraszam do czytania♥
 
 
Teoria autorstwa Echo:

Co sądzisz o tych wszystkich kamieniach runicznych, które znajdują się w różnych miejscach, na całej wyspie Jorvik? Czy są one czymś bardzo ważnym w grze?

(zdjecie z Google, nie chciało mi się robić)

Przez długi okres czasu, tak naprawdę nie myślałam za wiele na ich temat. Słyszałam o kamieniach takich jak te, rozproszonych w wielu krajach o wpływach Celtyckich oraz Druidycznych, więc pomyślałam, że moze to być po prostu ozdoba, która ma podkręcać klimat gry.
I wtedy właśnie dodano questy ze Śpiącą Wdową.
Zastanawiam się, ile pradawnych drzew tak naprawdę pozostawiła nam Aideen. Wiemy jak narazie o pięciu: Śpiąca Wdowa, jej zmarły "mąż", drzewo na Wzgórzu Stracha na Wróble, drzewo w górach Jodłowego Gaju oraz to w Dolinie Zamarzniętej Mgły. Jednak to, które możemy spotkać w DZW zastanawia mnie najbardziej. Wiemy, że pozostało tylko jedno drzewo, na którym rosną Złote Jabłka. Jest to właśnie to, o którym przed chwilą wspomniałam.
To prowadzi mnie do stwierdzenia, iż kiedyś musiało mieć miejsce masowe "ludobójstwo" (określam to tak, ponieważ te rośliny czują i żyją), wykonane na wszystkich drzewach, które rodziły Złote Jabłka. Jedno z nich wciąż jednak żyje. Jasne jest to, że inne prastare drzewa także zostały wycięte (tak jak to na Zapomnianych Polach).
Drudzi są znani ze swojej niesamowitej więzi z drzewami. Moim zdaniem, runiczne kamienie zostały zrobione przez nich i są swoistym upamiętnieniem tego, jak drzewa są dla nich ważne i jak wiele ich kiedyś było na wyspie. Podobnie jak owe kamienie, drzewa tworzyły ogromną, wspaniałą sieć i były między sobą połączone.
 
I jak?  Teoria się podobała ?  Mam nadzieje że tak ♥
 
Wasza Kat♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz